Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 30, 2012

Just Because Of Him

"Never change who you are for a guy because if he truly loved you, you wouldn’t have to change. If he was truly your PRINCE CHARMING, he would love you for who you are, not who he wants you to be."




Saya Sayang Suami Saya


Suami saya tak bawa kereta mewah macam Seth Tan.
Suami saya tak dukung saya sebab tak larat katanya.
Suami saya tak pernah bagi bunga sepanjang perkahwinan kami.
Suami saya tak berkata penuh sopan macam Seth Tan.
Tapi saya tak kisah semua tu, bagi saya benda tu semua tak menjanjikan eternal happiness.
Badan suami saya juga tak macam Seth Tan, saya juga tak kisah sebab Seth Tan 
ada tahu nak repair kereta kalau rosak? Tak tahu bukan sebab tengok kereta kesayangan
 Seth Tan yang colour hitam tu, siap asap putih dah keluar! Bagi saya, apa yang suami saya
 buat sekarang lagi sexy dari Seth Tan. HAHA.
Suami saya tak pernah bising atau komplen pasal masakan saya, itu dah buat saya cukup
 bahagia.
Memang Seth Tan itu sweet bagai tapi sweet lagi suami anda masing masing in their own special
 way bukan? Suami saya tak buat kerja bersih macam Seth Tan, suami saya kerja dengan 
minyak hitam dan benda benda lain yang kotor yang orang Malaysia taknak buat tapi saya 
tak kisah sebab I find it sexy. Seth Tan boleh bagi kemewahan, suami saya bagi saya ilmu
 tentang dunia automotive. Tak percaya? Hari hari suami saya ajar saya tentang automotive. 
Saya rasa satu hari nanti, saya pasti boleh service kereta saya sendiri, atau tukar disc brake ke
, atau service gear box ke atau pun buat engine overhaul. Ok tipu kalau saya boleh buat
 overhaul..
Ok lah, Seth Tan jagalah Nora Elena baik baik. Jangan cakap tak serupa bikin ok! Kalau
 iye pun Seth Tan nak tunjuk kereta kesayangan, tunjuklah kereta yang dijaga elok.
 Ni tidak, asap putih dah jelas nampak tu!
Saya sayang suami saya dunia akhirat.

0 comments: