Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 25, 2012

Review pasal set bersalin Tanamera

Dah beli set bersalin???

Lagi 1 minggu kandungan saya nak masuk 32 weeks. So,saya rasa ini the best time utk purchase my confinement set.Pilih punya pilih,akhirnya saya berkenan sgt ngn set Tanamera Postnatal yg duta dia si Serina Redzuwan tu.

So,semalam saya n hubby ke alamanda untuk berjumpa dengan dealer Tanamera En Hazairin Budiman iaitu Wakil Jualan kepada TROPICAL SECRETS SDN BHD.Dia amat baik,siap terangkan secara terperinci cane nak pakai product2 tu semua which is saya rasa tak susah sgtlah dan yg paling penting semua ingredient dlm product tu natural & not harm for baby. Ada barang2 dlm set ni boleh pakai time mengandung contohnya mcm VCO (Virgin Coconut Oil) utk menghilangkan tanda2 stretch mark kat peha,perut dan punggung dan kalau yg ada masalah constipation yg teruk,leh ambik sesudu kecik minum,insyaallah 'hasil pembuangan' akan lawas.

Yang paling saya tertarik semalam VCO ni boleh di sapukan kat kawasan perineum before gave birth.. InsyaAllah, delivery very smooth,tak lama.dan paling best tak kena jahit satu pun sebb tak koyak & without any drug. Dalam set ni jugak ada keterangan cane nak guna product2 ni dan apa ingredient yg digunakan.So kalau tak ingat,leh rujuk kat sini.

so,nilah rupe set tanamera tu:-



Barang-Barang dalam kotak Postnatal TANAMERA-siap bengkung!

Siap ada carta/jadual untuk guna barang-barang dalam kotak ni

Info tentang produk - sangat profesional-macam kagum pulak !

Total satu set saya beli RM 360.00 (termasuk penambahan VCO secara percuma!!!) Bermula 15 Disember 2012, dengan setiap pembelian Set Bersalin TANAMERA anda akan menerima satu lagi botol Virgin Coconut oil, percuma!. 

p/s:Harap2 saya cepat recover dengan bantuan set ni pas bersalin nanti...Amin.

2 comments:

Anonymous said...

Salam..blh tahu tak outlet tanamera kt Alamanda ni kt bahagian mana yer? :) tq.

Unknown said...

alamanda xde outlet tuk tanamera... tp org tu blh hntar kt almnda....