Wednesday, September 30, 2009

~Hepy Wedding~



woww... so beautiful.. tahniah buat RAnjini.. Sahabat baik ku... huhuhu... selamat melayari bahtera rumah tangga dgn insan tersayang....kwn aku n campuran Cina.. sbb tu die nampak cantik sangat..huhuhu...

Sunday, September 27, 2009

~Amin dan MAdiha~





Pelamin ciptaan BerSamA... sampai ngntuk2..huhuhu..





TAhniah to my kazen.. AhmaD HAmbAli... Semoga BErbahagia Selama- LAmanya...

Sunday, September 20, 2009

raya di kampung


Beraya di kampung bersama ma, kakak ipar - kak g, dan adik2 KU....


Wednesday, September 16, 2009

~~Mode Raye~~

Assalamualaikum,
Cuti raya dah bermula, Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin sekiranya ada kesalahan sepanjang saya berurusan dengan Tuan/Puan,
“Sungguh cantik kain pelekat,dipakai orang pergi ke pekan,
hari raya semakin dekat,
silap dan salah mohon dimaafkan.”

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin

Majlis Berbuka Puasa

Para jemputan...

lauk pauk yang sempat di masak.. Tom Yam paling best.. sebab aku yang masak.. HAHAHAHA...

Firdaus: NApe Esya asyik pandang aku je nie. Sampai aku x tau nak amik mana satu nie. Nak kena si Esya nie. Tak kenyang la aku nanti...huhuhu.
Esya: Hensemnye abang baju merah nie. Tak jemu mata memandang. Dahla cute...
Ana: Ishk..xboleh jd nie. aku kena amik cepat2. Bahaya dok depan pidaus nie..uhhhhh...
Sue : pizzz.. adlan.. de cili x kat gigi kiteorang. xpun lidi cucuk sotong??? tgk sat...
Zana : hik..hik..hik.. sal aku nak gelak je niee... hik hik hik...




Sronok sangat dapat berbuka puasa ramai2 kat umah aku. selama ni aku ngn jen je.. nak makan pun x de slera. sebab makan berdua... hehehhe. Kiterorang buat potluck je.. masing-masing buat masakan sendiri. Menu utama Ketupat Sotong. Asri yang belanja. Nanti lain kali asri kena belanja lagi. Tukang buat ada dah. Tak gi tu Zira. hahaha...Sue-Ryan lak masak Paprik..die memang teror buat paprik. Mama Esya tunjuk kehandalan die masak sambal Udang dan MUffin. Sedap Muffin Ana. Firdaus bawak air. Tapi x sempat pun nak merasa. Sebab die bawak cukup2 tuk die je.hehehhe.. Ayam percik Am pun Ok gak. Si Zana lagilaa.. rajin tol basuh pinggan. Orang nak berbuka. Die sibuk nak basuh pinggan.hahahha..Ida dan jen... TQ.. nanti kite buat lagi skali. Tempat dah ada dah..hahhaha... MAJLIS RAYA lak erk..TUNGGUUU.... Esya lak xnak senyum langsung. Adlan jurufoto kami. hehehe...