Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 16, 2009

Majlis Berbuka Puasa

Para jemputan...

lauk pauk yang sempat di masak.. Tom Yam paling best.. sebab aku yang masak.. HAHAHAHA...

Firdaus: NApe Esya asyik pandang aku je nie. Sampai aku x tau nak amik mana satu nie. Nak kena si Esya nie. Tak kenyang la aku nanti...huhuhu.
Esya: Hensemnye abang baju merah nie. Tak jemu mata memandang. Dahla cute...
Ana: Ishk..xboleh jd nie. aku kena amik cepat2. Bahaya dok depan pidaus nie..uhhhhh...
Sue : pizzz.. adlan.. de cili x kat gigi kiteorang. xpun lidi cucuk sotong??? tgk sat...
Zana : hik..hik..hik.. sal aku nak gelak je niee... hik hik hik...




Sronok sangat dapat berbuka puasa ramai2 kat umah aku. selama ni aku ngn jen je.. nak makan pun x de slera. sebab makan berdua... hehehhe. Kiterorang buat potluck je.. masing-masing buat masakan sendiri. Menu utama Ketupat Sotong. Asri yang belanja. Nanti lain kali asri kena belanja lagi. Tukang buat ada dah. Tak gi tu Zira. hahaha...Sue-Ryan lak masak Paprik..die memang teror buat paprik. Mama Esya tunjuk kehandalan die masak sambal Udang dan MUffin. Sedap Muffin Ana. Firdaus bawak air. Tapi x sempat pun nak merasa. Sebab die bawak cukup2 tuk die je.hehehhe.. Ayam percik Am pun Ok gak. Si Zana lagilaa.. rajin tol basuh pinggan. Orang nak berbuka. Die sibuk nak basuh pinggan.hahahha..Ida dan jen... TQ.. nanti kite buat lagi skali. Tempat dah ada dah..hahhaha... MAJLIS RAYA lak erk..TUNGGUUU.... Esya lak xnak senyum langsung. Adlan jurufoto kami. hehehe...

0 comments: