Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 29, 2012

6 bulan : 27 minggu

Sekejapan masa berlalu.... tup tup dah kedepan jugak perut saya ni ha.... Tapi... ramai yg kata comel! haaa... itu yg penting... kih kih kih.... Sepanjang saya check up di KK (Klinik Kesihatan), alhamdulillah..... semuanya baik-baik saja. Dan buku saya tu memang cantik la...cuma berat badan je bertambah > 3 kg setiap kali check-up..huhuhu..... Dan saya sangat berharap agar kesihatan sy dan baby dalam keadaan baik-baik saja sehingga la saat melahirkan...... doakan ya! amin......
Selera makan sangat baik sekali ketika ni.... huhhhh sedapnya makan! hahaha..... Baby ? Sangat la aktif kan...... selalu jugak tak lena tidur sebab kejap perut mengeras belah kanan... belah kiri... dia mcm main pusing2 dalam perut mama dia ni.... aihhh baby oh baby.... Selalu jugak saya ni bercakap dgn baby.... supaya kalau nak main pusing2 tu slow-slow sket.... huhhhh rasa krem sangat tau kalau dia bergerak tu.... hihihihi Tapi sangat sweet ooo that moment..... Dan sekarang selalu sangat rasa mcm blurrp blurrp letop-letop je perut ni... sy agak dia sendawa la... hehehehe.... Oh ya... oyaaa yaaaa..... da scan baby..... buat masa ni, inagt tak nak heboh dulu......

0 comments: