Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 15, 2013

Akif is 3 months young

Sekejap je rasanya masa berlalu. Hari ni genap umur Akif Fawwaz 3 bulan. Masih terlalu muda, masih terlalu mentah. Tak faham apa2 pun lagi dengan kehidupan yang sedang dia lalui. Aku cuma mahu dia tau, walau apapun dugaan & rintangan, dengan izin dari Allah, aku akan cuba besarkan dia sebaik mungkin. Semoga dia terus membesar dengan sihat dan happy selalu.

Pada Allah aku hari2 panjatkan doa dan kesyukuran. Ini ialah hadiah dari Allah yang aku nantikan. Biar walau nyawa aku jadi galang gantinya, aku sanggup. Asalkan dia terus bahagia dalam jagaan kami yang sentiasa menyayanginya.

Happy 3 month young my dear..

0 comments: