Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 29, 2011

baju tunang : done

Done!!`` 4 baju tunang..Alhamdulillah.....akhirnya dah jumpa baju sweet. dah bayar deposit..dah tempah...and dah ambik dah kat tailor tu... simple je. warna putih/krim ngan sulam2 sket kat hujung. i like it very much... tingal nak tampal aksesori sikiit2 kat baju.... Untuk tunang ni aku pilih Baju Kebaya...Baju ni aku tempah kat Sri Serdang...Tempah RM75... simple but nice!~~..Untuk baju tunang ni, aku beli je kain cotton kaler krim...huhuhu.... sebenarnye nak kaler pink.

Hari tunye plan nak beli siap kan… tapi bila dah puas berjalan smpi longgar lutut ni, harga punya la mahal n tak cantik mana pun… kalau cantik harga pulak tersangat la mahal…saiz pun xde... terus tukar fikiran dari nak beli siap kepada tempah baju… ..huhuhu..last2 aku amek jugak kain cotton...nanti boleh pakai for next whatever event....tak nak membazir...huhuhu...

Aksesori: Ribuan terima Kasih yang tak terhingga buat BOSS2 ku yang sporting gile Kak Nora dan Ka Effa diatas pemberian Kerongsang untuk majlis aku nanti.... grand gile!!!..... cantikkk.....

Tailor:Ribuan terima Kasih yang tak terhingga jugak to Kak Ijan sebab carikan tailor..hehehe

Love,

AsBiey...

0 comments: