Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, April 7, 2011

~Langkawi 1- 3 APRIL 11~

Hehehehe saja je saya nak cerita pasal pergi langkawi nih. Tujuan utama ke sana sebab ada meeting NEWSS. Part yang paling best bila sampai sana ialah dengan shopping dulu. Hehehhe apa tak nya, memang ni la yang di cari especially orang pompuan kan kalau g ke Langkawi.


First Day : Haji Ismail Group


Firstly, Tenks to SURIRAM, CK n WANI. U all mmg best masa shoping... ahaks..... First target kiteorg, HIG. Ok, kalau nak tau Haji Ismail Group (HIG) ni kalau kat Langkawi, dia terletak kat pekan Kuah. Jalan nak ke arah jeti Langkawi. Sebelum sampai jeti ada banyak kedai.. Deretan kedai selepas Langkawi Mall kalau tak silap. Kat situ memang banyak kedai-kedai yang jual coklat nih.. Tetapi, kedai HIG ni la yang paling banyak sekali kat area tu. Kalau nampak hijau je sign board dia, sah la tu.. ehhehe ada satu kedai HIG ni yang hanya menjual coklat sahaja. Dekat dengan al-ikhsan. HANYA jual coklat sahaja. Tempat dia sederet dengan CIMB bank. Memang ramai la yang beli kat situ. Macam-macam coklat ada jual. . Hehehhehehhe Ada daim, ferrero rocher, hersey, toblerone, Bueno dan banyak lagi. Kat sini kiteorg just tgk2 je dlu. Sebabnye WANI cakap banyak lagi HIG yang jual mcm2 coklat. Kononnye hari tu wani yang jadi pemandu pelancong kami. Kalo nak tahu, HIG ni ada di mana-mana. Tapi HIG yang ni ada jual benda-benda lain gak. Kedai ni ada jual pinggan mangkuk, periuk kuali dan sebagainya.

Lepas tu, kitorang pegi semua HIG first nak survey-survey la kan. Time jalan tu, memang banyakla kedai HIG ni. Kami cuma gila coklat jek. Hahhahahhaha tapi bila tengok pinggan mangkuk macam corelle, luminarc, corning wear, dan lain-lain buat saya rasa, bestnya kalau beli.. Selain HIG kiteorg singgah jap kat COCO VALLEY. Hujan pun kami redah. ishk2.... ƗƗɐƗƗɐƗƗɐƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮


Luv,

AsBiey


Thursday, February 10, 2011



~~cinta bkn mengajar kita lemah tetapi membangkitkan kekuatan. cinta bkn mengajar menghinakan diri, tetapi menghembuskan kekuatan. cinta bkn melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat...~~

Saturday, July 17, 2010

BadMinTON... BPM VS TrADE



^Team BadMINtON^





sudah sekian lama

FUHHH lame betul aku x masuk blog niee.. bukan 'gapo' .. xingat nama blog... hahahahaha... dasyat2..!!!!

Saturday, October 24, 2009

raya 2009




DI MANA MEREKA?

"JANGANLAH KAMU JADIKAN HATI KAMU SEPERTI BATU KARANG YANG MENJADI TEMPAT KOTORAN DAN SAMPAH SARAP.SAMPAH ITU MENJADI MAKANANNYA DAN IA TIDAK DAPAT MELARIKAN DIRI.SEBALIKNYA,JADIKANLAH HATI KAMU BAGAIKAN CERMIN,DI MANA KOTORAN HANYA MELINTASI BAHAGIAN LUAR DAN TIDAK MELEKAT KE DALAM BAHAGIAN DALAM.IA HANYA MELIHAT KOTORAN ITU DENGAN KEJERNIHAN DAN MENYINGKIRKAN DENGAN KEKUKUHAN.JIKA HATI KAMU MENERIMA SETIAP KOTORAN YANG MELINTAS,IA AKAN MENJADI TEMPAT BAGI SETIAP KOTORAN."

Tuesday, October 20, 2009

Open House Rumah Hanim

Tenks Hanim...


Open House Rumah Ziera


Tenks Ziera n De geng Sebab jemput Kiteorg.. Laksa Kelate memang sedapppp... rugi sape x rase..